Stuff

Nu har vi fått det så fint på balkongen! Vi fick med oss två solstolar, dessa stolar och bord för endast 950 spänn. Otroligt najs! Balkongen blev helt plötsligt väldigt stor. Åkte in till stan med mamma och brorsan igår och såg så mycket jag vill ha! Vill göra om och köpa så mycket och få det megafint i resten av lägenheten. Nu var det brorsans tur att handla på sig en massa prylar för i juli flyttar han med. Skönt att vi kommer bo ännu närmare varandra :-)
 
På tal om att göra om så fick vi igår reda på att vår lägenhet ska stamrenoveras nästa år, vilket betyder att vi inte kan skaffa katt än. Blev så jävla ledsen. Har verkligen fastnat för de vi har bokat, två små flickor som även är syskon. Hoppas de hamnar hos en kärleksfull familj! Är självklart jätteglad för att det ska renoveras men ändå. Henric lovade att vi skaffar katt när det är fixat här
 
Igår innan gymmet. För första gången på två månader som jag tar på mig träningskläderna. High five!! Vaknade upp med en härlig känsla i bröstet och jag kände mig redo. Har skjutit upp det så länge pga ångest, brist på motivation osv. Sate så skönt det var! Det gäller att tänka positivt och att peppa sig själv. Sedan tog jag mig en promenad till återvinningscentralen och slängde glasflaskor. Imorgonbitti tänker jag träna ben och rumpa och sedan åka till mormor & morfar tillsammans med mamsen. Kommer bli najs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0