Birdie 2014

Så, i lördags avslutades Birdie 2014. Det slutade med att jag bara var där en dag men fyfan vad kul jag hade! Deltog i LoL-turneringen tillsammans med tjejerna. Det gick väl inte sådär jättebra men kul hade vi haha. Öva, öva, öva! Som sagt så är Birdie en e-sports festival. Riktigt trevlig och riktigt rolig! På kvällen var det ett evenemang på en nattklubb som hette Club AFK, som ett avslut på Birdie. Vi satt alltså och kollade på e-sport på en sportbar. Älskar att vi har kommit så pass långt haha! Datorspel är faktiskt också en sport, vilket många inte tror. Så jag, Henric och tjejerna satt och drack och kollade på Starcraft och LoL-turneringar. Sjukt najs. 
 
Är väldigt taggad på Birdie nästa år, men då blir det nog att sova kvar! 
 
Jag när jag stod och väntade på tjejerna utanför Birdie. Taggad! 
 
The giiirlz! 
 
Club AFK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0