Lithium

(detta inlägg skulle ha publicerats igår,
något gick snett)
 
Hallå där! How you doin'? Idag bråkar mina bihålor ganska så rejält och jag känner mig segast och latast i världen. Jag har låtit påsken skapa obalans haha. Trycker i mig allt jag har och köper med mig allt jag ser. Jag pallar inte dra ner till gymmet som jag bor granne med. Motivationen ligger på noll. Jag vet ju att det bara är att göra och sen är det som vanligt igen, men nej. Idag vill jag bara ta det lugnt och försöka städa lägenheten och rensa bihålorna...haha. Nu är Henric och handlar thaimat. Ska bli såjävlagott. Imorgon känner jag för att komma tillbaka till gymmet och till bättre kost, för det är då jag mår som bäst! :-) 
 
Bild på middagen för några dagar sedan. Älgbiffar, hasselbackspotatis, tzatziki och sallad. Mhmmmm! 
 
Och en bild på min älskade som mamma skickade häromdagen! Åh måste hem snart. 
 
(detta inlägg skulle ha publicerats igår) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0