Happy Easter

En bild på min ögonsten från förra veckan när jag åkte hem till päronen! Brorsan lassade grus och jag hjälpte mamma med att göra fint i rabatterna. Jamo hängde som vanligt med vart man än gick. Finaste ♥ 
Pappa kom hem något senare och jag fick stå för middagen. Korvstroganoff, jajamen! Fick sedan skjuts hem av mamma eftersom hon skulle handla. Jag fick nog med mig 1 kg godis. Jag tänkte vafan, det är ju ändå påsk. Skulle aldrig hända annars haha. Nu är godiset uppätet, äntligen. Hamnade helt i obalans när gymmet även var stängt under påsken. Brukar inte smacka i mig en massa annars men nu ballade det bara ur haha. Ska få ner sötsuget igen! Men fan vad allt har varit gott. Påskmaten, snabbmaten, nattkäket, godiset. Damn. 
 
Hoppas ni har haft en skön påsk! Vi har varit lite överallt känns det som. Men det har varit trevligt! Henric är ledig en vecka nu och det är så mysigt. Jag jobbade på gruppboendet igår och jag tycker det är så gosigt att det för en gångs skull är jag som kommer hem och typ "Honey I'm home!" haha. Annars då? Har en tid med sjukgymnasten nästa onsdag, ska jobba och träffa en av världens bästa människor på torsdag. Det rullar ju på bra här va! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0