Happy friday

Är så förbannat nöjd med min hårfärg nu! Tackar Fudge Silvershampo som har fått bort i princip allt gult. Det är lite rött kvar i underhåret men det är ingenting jag direkt stör mig på. I sommar får solen sköta resten! Åååh vad jag längtar. Solblekt blont hår och fräknar! Tänk vad lite färg kan göra. Men i alla fall...störst tack till Malin som slingade gång på gång och gjorde det så himla bra. Efter att ha varit i princip svarthårig med rött underhår så är jag nu i princip askblond. Vi började i september/oktober så det har tagit ett tag men det var det värt. Värt varenda krona och sekund! 
Min hand ser förresten ut som en drakklo på bilden, häftigt. 
 
Anyway, nog om mitt hår haha. Drog förbi vårdcentralen idag och kollade upp mina bihålor - igen. Denna gång var det i alla fall inte bihåleinflammation men bihålorna är röda och irriterade. Blir till att dagligen ta Nasonex, Rinexin och skölja med koksaltlösning. Ska dit igen på onsdag och se om det har blivit bättre. Problem nr två: spänningshuvudvärk. Jag blir inte av med skiten, jag blir så trött. Ska få träffa en sjukgymnast, så får vi se hur det kan hjälpa. Måste lära mig att ta det lugnt, leva i nuet och inte oroa mig så förbannat mycket. Så sjukt onödigt. 
 
Ikväll ska jag och Henric åka till mina päron och trycka i oss hemmagjord pizza! Ska bli mysigt att komma hem och träffa hela familjen. Som jag saknar min bubbe. Världens bästa och finaste katt!
 
Ha en go fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0