Amarantine

Gick en mysig och välbehövlig promenad med mamsen igår. Den här fina utsikten hade vi när vi gick längs sjön. Detta ska lätt bli min runda! Att ibland få komma ifrån människor och bara vandra runt i naturen är så..mmh! Alltså riktigt gött. 
 
Idag drog jag en snabb sväng till gymmet. Jag har inte gjort så mycket mer än så. Har haft sprängande huvudvärk men det brukar bli bättre när jag tränar men nej, inte idag. Det blev bara värre och så fort jag reser mig upp dunkar det till i hela huvudet. Funderar på om jag faktiskt har migrän. Jag vet att jag har spänningshuvudvärk men både och? Nej fan, nej tack. Har i alla fall orkat ta tag i tvätten så ska springa ner och hämta den om en liten stund. Nu har vi bunkrat upp med en massa frukt och även köpt en blender. Det kommer bli en jäkla massa smoothies framöver! Imorgon är det jobbcoach, fixa nytt leg och hälsa på familjen som jag ska vara kattvakt åt som gäller. 
 
Den här kvällen var hursomhelst väldigt tjusig!
 
Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0