Witchcraft

Glufsade i mig detta för ca en timme sedan. Såjävlagott! Senare ikväll funderar jag på att trycka i mig lite Ben & Jerrys. Det har blivit lite av en last, jag får inte nog. Mot helgen så lockar Henric mig till att köpa en burk för att jag enligt honom blir jätteglad, lugn och tyst då. Haha! Har nog en tendens att prata sönder hans öron. 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på Otep och chillar efter att ha dammsugit och haft mig. Ska snart dra ner och ta upp tvätten också. Den här dagen började med en promenad hem till katten som jag är lite kattvakt åt. Njöt av solen samtidigt som jag lyssnade på soundtracks från Halo. Mmmh, jädrar vad skönt jag hade det! Någon timme senare gick jag till gymmet och kind of köttade sönder benen och rumpan. Det gick sjukt bra och jag är helt mör nu. Det kommer nog vara lite knepigt att gå på toa imorgon haha. But it feels gooood! 
 
Imorgon ska jag och Henric hälsa på hos min mormor och morfar. Saknar dem! Vi ska även få elen till badrummet fixad (vi har ojordat i badrummet...eh) och nya badrumsskåpet ska upp! Kommer bli skitfint och fräscht. Sen är det bara att lägga sig för att ladda upp inför jobb på söndag. 12 timmars jobb blir det. Jajamensan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0