2014-04-05

 
JA! Äntligen är elen fixad och skåpet uppe! Tack vare svärfar och hans polare! Nu känns hela badrummet fräschare. Jag tog över två hyllor och Henric fick en. Haha! Of course. 
 
 
Som bestämt så åkte vi till mormor och morfar idag. Vi blev bjudna på kaffe, bullar och paj. Det blev även en runda i trädgården, såklart. Det blir det varje gång vi är där, så mysigt! Mormor har utan tvivel gett mig det bästa smeknamnet någonsin. "Gurkan". Hon har kallat mig det så länge jag kan minnas och hon tilltalar mig så mer än vad hon kallar mig för Emelie. Älskade mormor ♥ Så hej, det är jag som är Gurkan! 
Anyway, mormor skickade med oss bröd och ägg. Ägg från dvärghöns blev det den här gången! Älskar att både mamma och mormor har egna höns. Riktig lyx! 
 
Imorgon jobbar jag som sagt 9-21 så snart är det dags för att sova. Måste bara äta lite mer Ben & Jerrys...
Ooooops! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0